Diensten

U kunt aan Harbers Administraties uw administratieve werkzaamheden geheel of gedeeltelijk uitbesteden. Welke vorm van financiële dienstverlening het beste bij u past, dat bepaalt u zelf. Onderstaand treft u onze kernactiviteiten aan.

  • Verwerken van financiële administraties
  • Samenstellen tussentijdse cijfers
  • Samenstellen van jaarrekeningen (eenmanszaak, vof, BV)
  • Verzorgen van de salarisadministratie
  • Verzorgen van periodieke aangiften omzetbelasting en loonbelasting
  • Verzorgen van jaarlijkse aangiften inkomstenbelasting en vennootschapsbelasting

Speciale aanbieding voor starters

Aan startende ondernemers en eenmanszaken bieden wij de mogelijkheid om eenvoudig en snel professioneel ogende offertes en facturen te maken. Hiermee gaat uw onderneming direct goed van start en hoeft u zich geen zorgen te maken over de administratie. U hebt het immers al druk genoeg met waar ú goed in bent!

Maandelijks plannen wij met u een aantal contactmomenten waarop wij samen met u de administratie bijwerken tegen een speciaal starterstarief. Met een geavanceerd softwarepakket verzorgen wij tevens uw offertes en facturen.